در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    متن آهنگ احمد سلو نه

    15 بازدید یکشنبه 01 دی 1398
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    متن آهنگ نه احمد سلو

    نه دیگه نمیتونم باهات بمونم میدونی به لب رسیده دیگه جونم
    چی اومد سرمون خودم نمیدونم …
    من شب و روزا تورو آرزو میکردم واسه داشتن تو هر کاری کردم
    خودمو هیچ جوری هیچ وقت نمیبخشم …
    خواهشا یادت نره که این آدم بده یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت
    گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش
    خواهشا یادت نره که این آدم بده یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت
    گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش
    حقمه هرچی حرف شنیدم از این و اون بسمه
    با اینا چیزی نگفتم که دلت نشکنه چقد ساده بودم من موقع رفتنت هی صدا کردمت
    میدونستم آخرش میری از پیشم تو میدونستی من توی تو دنبال یه تغییرم
    حالا که نیستی حالا که غریبه میشی واسه قلبم تورو فراموش کردم
    من میمونم و قلب سردم …
    خواهشا یادت نره که این آدم بده یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت
    گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش
    خواهشا یادت نره که این آدم بده یه روز نفست بود هی میگشت دور سرت
    گذشت آب از سرش پرید خواب از سرش گذاشت پا رو قلب عاشق و لامصبش

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 3
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 1
      بازديد ديروز : 2
      بازديد کننده امروز : 0
      بازديد کننده ديروز : 2
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 3
      بازديد ماه : 3
      بازديد سال : 144
      بازديد کلي : 548
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.191.135.224
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس
    • متن آهنگ احمد سلو نه
    • متن آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس
    • متن آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم
    • متن آهنگ احمد سلو نه
    مطالب تصادفی
    • متن آهنگ بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس
    • متن آهنگ احمد سلو نه
    • متن آهنگ مسعود صابری یه ریز مستم